ניווט באתר > מרכז קהילתי ספרא > דף הבית > %D7%93%D7%91%D7%A8%20%D7%94%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

%D7%93%D7%91%D7%A8%20%D7%94%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C

%D7%93%D7%91%D7%A8%20%D7%94%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C

מתנ"ס ספרא הכי טוב הכי בבית.

 דבר המנהל

 מחקרים אין ספור הוכיחו את הקשר הישיר בין בריאות ובין הרווחה הנפשית של אדם. ידוע כי מי ששומר על אורח חיים בריא, יזכה בשיפור מצב הרוח ותפיסת הערך העצמי. חיזוק המערכת החיסונית והיכולת הקוגניטיבית לצד עלייה בתוחלת החיים..

 מרכז קהילתי ע"ש אדמונד ג'יי ספרא, נמצא ברובע יב' באשדוד.

הרובע מתאפיין באוכלוסייה של זוגות צעירים, עולים מחבר העמים ועולים מצרפת, שיחד עם התושבים הוותיקים מעליות קודמות ומארצות שונות מרכיבים אוכלוסייה המונה כ- 16100 איש.

הרובע הוקם בשנת 2002 ובשנת 2007 חנכה הרשות המקומית מרכז קהילתי במבנה חדיש ומיוחד, המצויד בחדרי לימוד, חדרי מחול ואומנות מרווחים. אולם רב תכליתי להצגות והרצאות וגולת הכותר מרכז משוכלל ומצוייד במכשירים איכותיים לאימוני תנועה ייחודי בעיר אשדוד. המרכז מציע פעילות מגוונת ועשירה של חוגים ואירועי תרבות לילדים, נוער ומבוגרים, כמו כן, במרכז פועל צהרון הנותן מענה לתלמידי בתי הספר היסודיים ברובע כהמשך ליום הלימודים.

המרכז פועל מתוך אוריינטציה חברתית וקהילתית ומקיים פעילות מותאמת לצרכי האוכלוסייה וכן לאוכלוסייה בעלי צרכים מיוחדים.

במרכז קהילתי ספרא מגוון רחב של פעילויות וחוגי ספורט, מחול, אומנויות לחימה ,נגינה , אומנויות והעשרה המיועד לכלל האוכלוסייה. וכן פעילויות סביב מעגל השנה . במרכז קהילתי ספרא פועלת שכבת מנהיגות צעירה מבתי הספר היסודיים והתיכונים בעיר המשלבת פעילות חברתית וקהילתית לטובת תושבי הרובע. אולפנים ומרכזי פעילות ייחודיים לעולים מצרפת, ועוד.

מרכז קהילתי ספרא מזמין אתכם להיות שותפים לפעילות אותה אנו מציעים.

 

הצוות המקצועי עושה את הטוב ביותר, תוך השקעה רבה, חשיבה מתמדת ורצון להשתפר כל הזמן על מנת לתת את השירות המקצועי, איכותי ומיטבי לתושבי הרובה והעיר.

 

ברצוני להודות לראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית ד"ר יחיאל לסרי, ומנכ"ל החברה העירונית, מר אורן טואיל, אשר מאפשרים לנו לממש את הרעיונות והמחשבות עפ"י חזון ראש העיר ועומדים לצידנו תמיד. ובנימה אישית, אני רואה בכם התושבים, שותפים לדרך. בטוח אני כי יחד איתכם, גם בשנה הבאה, נמשיך להוביל, להתפתח ולהתקדם.

 

לשירותכם תמיד, רפאל מכאלי מנהל מרכז קהילתי "ספרא", אשדוד

מתנ"ס ספרא הכי טוב הכי בבית.